Bilety

Ponadto bilety można kupić przez strony internetowe: www.goout.net i www.ticketmaster.pl oraz we wszystkich sklepach Media Markt. I koncert – „Melo-M” – 60,00 pln II koncert – „Nieme kino” – 40,00 pln III koncert – „KROKE – muzyka filmowa i teatralna” – 60,00 pln IV koncert – „Jazzowo-bajkowo” – koncert familijny – 25,00 pln V koncert …

Melo-M

Melo – M to trio wiolonczelowe założone w 2005 rok przez 3 utalentowanych muzyków z Łotwy: Kārlis Auzāns, Miķelis Dobičins i Jānis Pauls. Podczas swoich koncertów zespół demonstruje różnorodne możliwości brzmieniowe wiolonczeli – chętnie podejmują się interpretacji kompozycji rockowych, world music, heavy metalu i muzyki pop oraz utworów klasycznych i współczesnych.

Barock Quartet

Niezwykle doświadczeni muzycy, gospodarze festiwalu. Koncertują wspólnie od wielu lat.
Jak dotąd koncertowali w Polsce i Europie w wielu prestiżowych salach koncertowych – w Muzeum Ermitaż w St. Petersburgu, w Filharmoniach Narodowych w Wilnie oraz w Warszawie, w Sztokholmie, w Helsinkach, w Lyon, a także w Tallinie, Hamburgu, Moskwie, Edynburgu, Londynie, Barcelonie oraz innych miastach europejskich.

KROKE

KROKE w języku Jidysz oznacza Kraków. Zespół został utworzony w 1992 roku przez trójkę przyjaciół: Tomasza Kukurbę (altówka), Jerzego Bawoła (akordeon) i Tomasza Lato (kontrabas). Członkowie zespołu przeszli przez wszystkie etapy klasycznej edukacji muzycznej, mają także za sobą eksperymenty z jazzem oraz muzyką współczesną. Początkowo zespół kojarzony był z muzyką klezmerską z silnymi wpływami bałkańskimi.

Szymon Łukowski

Saksofonista, klarnecista, kompozytor, aranżer, bandleader urodzony 10.06.1986 roku w Bydgoszczy. Absolwent Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy w klasie klarnetu A. Dudzińskiego i Akademii Muzycznej im. S. Moniuszki w Gdańsku w klasie saksofonu w klasie M. Sikały. Laureat wielu nagród.

Michał Zaborski

Altowiolista, kompozytor, absolwent Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Działalność w różnych obszarach, zarówno muzyki klasycznej, jak i szeroko rozumianej muzyki improwizowanej, pozwala mu na kreowanie swojego indywidualnego stylu, dzięki czemu muzyk wymyka się jednoznacznym klasyfikacjom.